7 Nisan 2012 Cumartesi

 merhaba arkadaşlar.bizim minikler büyüyorlar.sahiplenmek isteyenler olursa lütfen iletişime geçiniz.bu minikleri sokağa bırakmak istemiyorum.malesef yakınımdaki yedikule barınağı da almıyor.şimdiden teşekkürler.(ya da çekiliş mi yapsam kazanan 3 kişiye bu minikleri gönderirim ne dersinizzz ;))))))

  • sarılalım sıkı sıkııııııı


  •  süt zamanı mı geldiii????


  • haydi güreşeeee


  •  uyuyalım da büyüyeliim


  •  çok yorgunuuuum çooookkkk


  •  minikler goldi ile tanıştılarrrr


  •  yaramazlık zamanııııı


  •  ışık kapansa da uyusak

hadi amaaa çek de uyuyalııımmm

4 yorum:

Ponti dedi ki...

Oy oy oy, bu derya delirmesin de ne yapsın artık :)

orkidela dedi ki...

çok tatlılar yaa. inşallah bir an önce sahiplenirler. dışarda yaşayamaz onlar :(

Unknown dedi ki...

çok tatlılar çok bayıldım ben bunlara

Unknown dedi ki...

inşallah sahiplencek birilerini bulursunuz bende annesi ölmüş bir kedi sahiplendim 3kardeşti en küçüğünü ben aldım anneleri onları doğururken ölmüş 3 kardeşte sahibini buldu inşallah sizinde öğle olur