4 Mart 2012 Pazar

Duvar Süsleme

Salonumuzun boş olan duvarına kırık ve çatlamış duvar fonu yaptık, içine de manzara yerleştirdik :))
ARKADAŞLAR AÇIKLAMA:  KENARLARDAKİ TUĞLA VE SIVA GÖRÜNTÜSÜNÜ ÖNCE DUVARA ÇİZDİM.SONRA TUĞLALARA BOYUT VERDİM.GÖLGELENDİRMESİNİ VE IŞIĞINI AYARLADIM.BU BOYALAR NORMAL DUVAR BOYALARI,İSTENİRSE AHŞAP BOYA İLE DE YAPILABİLİR.DAHA SONRA ORTADA KALAN BOŞ KISMA( MANZARA DUVAR KAĞIDI VEYA ÖZEL BASIM MANZARA KAĞITLARINDAN  OLABİLİR.YAPIŞKANLI VEYA YAPIŞKANSIZ VAR)BUNLARDAN BİRİNİ YERLEŞTİRİP FAZLALIKLARI KESİYORUZ....BİR TÜRK KAHVESİ YAPIP KARŞISINA GEÇİP İÇİYORUZ.....HARİKAA:))))

3 yorum:

siyah melek dedi ki...

BEN AYRINTII İSTİYORUMMM LÜTFENNNN BU DUVAR STİCKERIMI YOKSA NASI BİŞİİ ÇOKKKK BEGENDİMMMMMMMM :)

siyah melek dedi ki...

ben fotoğrafa nasıl odaklandıysam artıkkk açıklamanızı hiççç görmedimmm :D gayet açık anlatmışsınızz ama dediğim gibi ben direk fotoğrafa bakıp kalmışım belli kii :) ellerinize saglıkkkkk ...

Ponti dedi ki...

Şu yetenekten bana yüzde biri bulaştığı için öyle üzgünüm ki.. :)